Advance Bravely [PL] - Rozdział 28: Dlaczego zrobiliście testy beze mnie?

 

    Gdy Yuan Zong pojawił się na sali i zobaczył Xia Yao, jego nastrój od razu się zepsuł.

    - Nowy rekrut, którego dzisiaj zwerbowałem. - poinformował go Shi Tianbiao, a chłopak dodał.

    - Nie musisz mnie przedstawiać, znamy się, wczoraj mieliśmy mały sparing.

    Instruktor, aż klasnął w dłonie.

    - Dlaczego nic nie mówiłeś? Dałbym ci zniżkę.

    - Najlepiej zwróć mu wszystko. - powiedział Yuan Zong.

    Shi Tianbiao był zaskoczony taką odpowiedzią. - Zwrócić? Właśnie podpisaliśmy umowę.

    Te słowa sprawiły, że twarz Yuan Zonga stała się jeszcze bardziej ponura. Widząc to, Xia Yao szybko dodał: - Nawet przeszedłem testy fizyczne i mogę zacząć trening.

    - Przeszedłeś testy? Kiedy? - zapytał mężczyzna.

    Shi Tianbiao od razu odpowiedział.

    - Przed chwilą skończyliśmy. Zabrałem go do gabinetu lekarskiego i poprosiłem, żeby zdjął wszystkie ubrania. Na początku był trochę nieśmiały, ale byliśmy tylko w męskim gronie i w końcu się rozebrał.

    Twarz Yuan Zong była teraz mroczna jak gradowa chmura. Robił, co mógł, żeby się uspokoić, ale w jego głosie czuć było ostrą krytykę.

    - Dlaczego z tym na mnie nie poczekałeś?

    Instruktor nie rozumiał, o co chodzi i odpowiedział szczerze.

    - Gdybyś przyjechał kilka minut wcześniej, to byś zdążył. Parkowałeś, kiedy zaczynaliśmy badanie.

    - W porządku. - powiedział Yuan Zong. - Wracaj do swoich obowiązków.

    Shi Tianbiao odszedł, czując się dogłębnie urażony. To przecież zwykłe testy. O co mu chodzi? Nigdy wcześniej się o to nie czepiał.

    Yuan Zong spojrzał na Xia Yao, a wyraz jego twarzy momentalnie złagodniał.

    - Naprawdę chcesz tu trenować?

    Chłopak odpowiedział stanowczym głosem.

    - Chcę.

    - Skoro tak, to będę twoim osobistym trenerem.

    Chłopak za nic nie chciał się na to zgodzić.

    - Nie ma takiej potrzeby. Chcę kogoś naprawdę wymagającego i surowego.

    - Jestem najbardziej wymagającym i surowym instruktorem.

    Xia Yao nie wierzył mu, dlatego postanowił to sprawdzić. Zapytał rekruta, który akurat przechodził obok.

    - Kto jest według ciebie najbardziej surowym instruktorem?

    - Facet stojący obok ciebie.

    Chłopak nawet nie spojrzał na Yuan Zonga, tylko pytał dalej.

    - A kto jest na drugim miejscu?

    Rekrut wskazał na Shi Tianbiao i powiedział.

    - Tamten.

    -  W takim razie wybieram na instruktora Shi Tianbiao.

    - Nie ma takiej opcji. On ma pod opieką grupę rekrutów, nie prowadzi indywidualnych treningów.

    - Nie powiedziałem, że chcę trenować indywidualnie! Będę trenował w jego grupie, tylko że w weekendy.

    Wściekłość malowała się na twarzy Yuan Zonga i to w sumie zaciekawiło Xia Yao. Dlaczego on nie chce, żebym tu trenował? Boi się, że ludzie będą mi opowiadać o jego sekretach? A może boi się, że opowiem wszystkim, że w tym wieku jest jeszcze prawiczkiem?

    Na samą myśl, że Yuan Zong jest prawiczkiem, na ustach chłopaka zagościł szelmowski uśmieszek, który odsłaniał rząd białych zębów. Nie był w stanie powstrzymać się od komentarza.

    - Spójrz na siebie, biegasz cały dzień i wydzierasz się na ludzi, a wieczorem nadal jesteś tylko trzydziestoletnim prawiczkiem.

    Yuan Zong spojrzał mu prosto w oczy.

    - A ty?

    - Ja? - zdziwił się chłopak i zrobił krótką pauzę. - Zobacz, jaki jestem przystojny. Jak taki facet może być prawiczkiem? W tym roku kończę dwadzieścia cztery lata i dopiero za rok będę uważany za w pełni dorosłego mężczyznę. Wtedy wkroczę w mój złoty wiek, który będzie trwał do trzydziestki. A ty? Jesteś stary, najlepsze lata masz już za sobą, już nikomu nie zaimponujesz. I wiesz co? Jest mi ciebie cholernie żal.

    Yuan Zong nie zamierzał z nim dyskutować. Wyciągnął rękę i chwycił go za brodę.

    - Co robisz? - zapytał chłopak, odpychając jego rękę.

    Mężczyzna nic nie odpowiedział. W sumie chciał tylko sprawdzić jego zarost, czy jest twardy, czy miękki. Podobno mężczyźni, który jeszcze nigdy nie uprawiali seksu mają delikatny zarost i nie muszą się często golić. I właśnie taki zarost miał Xia Yao. Mięciutki jak puszek.

Tłumaczenie: Antha

Korekta: Motorollo

***





   Poprzedni 👈             👉 Następny 

Komentarze

  1. No sobie Yuan Zong nie popatrzył na Małego Gwarka Xia Yao🤣😅😝

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz