Słowo od autorki.

 

    To już koniec tej historii. Chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego, szczęścia i pomyślności. A poniżej kilka słów ode mnie o Advance Bravely.
    Planowałam, że książka będzie miała 700 tysięcy chińskich znaków, ale po edycji, usunęłam zbędne i nieistotne wątki i zostało mi 400 tysięcy znaków. To o 400 tysięcy mnie niż w Addicted i 200 tysięcy mnie niż w Counterattack.
    Przyznam, że z tych trzech książek najmniejszą sympatią darzę Advance Bravely. Na początku miało to być opowiadanie, dlatego forma i styl są bardzo proste. Brakuje tu emocji, niedopracowane są szczegóły, a profil głównych bohaterów nie został w pełni skonstruowany. Oczywiście to nie limit znaków był problemem, tylko ja. Bardzo się spieszyłam, żeby skończyć tę książkę, bo planowałam podróż służbową, a chciałam jeszcze popracować nad moją kolejną powieścią. Dlatego tej, nie poświęciłam tyle uwagi, co dwóm poprzednim. Dodatkowo, w trakcie pisania czułam się znudzona, a moi bliscy przyjaciele zauważyli, że mój stan psychiczny i fizyczny się pogorszył.
    Co więcej, wcześniej bardzo się przejęłam negatywnymi opiniami na temat mojej twórczości. W tamtym czasie wiele osób krytykowało Counterattack, twierdząc, że jest to powieść zbyt kontrowersyjna, dlatego w Advance Bravely bardzo mocno się ograniczałam. Pisałam ze strachem, czy nie przesadziłam. Sama się ograniczałam i zamartwiałam.
    Na szczęście pokonałam to w sobie i zaakceptowałam fakt, że każdy autor ma swój własny styl. Włożyłam w każdą moją książkę wiele pracy i wysiłku. Jeśli książka się spodoba, będzie miłą przygodą dla czytelników. A jeśli się nie spodoba, to nic na to nie poradzę.
    Moi przyjaciele, porównując Advance Bravely do Addiced i Counterattack byli rozczarowani. Dlatego chciałabym przeprosić za moje niedociągnięcia. Naładuję baterie i postaram się napisać nieco bardziej wciągające historie.
    Po przeanalizowaniu błędów, jakie popełniłam przy poprzednich książkach, spróbuję skupić się na tematach bardziej optymistycznych.
    Jednak jest coś, co mnie bardzo zaskoczyło. Mianowicie, to, że Advance Bravely została pozytywnie odebrana przez czytelników. Ta powieść dostała najwięcej przychylnych komentarzy, a ja od niektórych fanów otrzymałam kilkaset juanów. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak mogę się odwdzięczyć, mając tak ograniczony talent i możliwości.
    Jeśli chodzi o moje przyszłe projekty… Cóż. Pewnie kiedyś się pojawią. Na razie czytelnicy mogą zapoznać się z kolejną moją książką i wyrobić sobie o niej opinię (Feng Mang). Mam nadzieję, że się spodoba.
    Na koniec dziękuję wszystkim, którzy przeczytali Advance Bravely. Cieszą mnie Wasze pozytywne komentarze, bo jesteście moim bogactwem i wsparciem. Kłaniam się nisko i życzę Wam dużo szczęścia, a powieści Advance Bravely życzę jeszcze większej ilości Czytelników.

Chai Ji Dan


Tłumaczenie: Antha

Korekta: Motorollo

***






   Poprzedni 👈

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za tłumaczenie. Miło spędzałam czas na lekturze.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Super, że nowelka Ci się podobała.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za tłumaczenie,tej nowelki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże brawa dla autorki i tłumaczących 👏👏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo ❤️🥀

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wdzięczna za przetłumaczenie - ślicznie dziękuję. Bardzo polubiłam głównych bohaterów, a samą historię bardzo przyjemnie i szybko się czyta. A to, że tak łatwo pochłania się kolejne słowa, to zasługa tłumaczy. :) 🤞💖

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz