Advance Bravely [PL] - Rozdział 4: Bądź moim swatem

 

     Xia Yao spacerował z gwarkiem nad brzegiem rzeki, gdy nagle tuż przed nim zatrzymał się samochód. Wysiadła z niego bardzo atrakcyjna i piękna kobieta z północnego wschodu, która zmierzała w jego kierunku patrząc mu prosto w oczy. 

     Ubrana była w sukienkę w kolorze akwamaryny, odsłaniającej jej ramiona. Ten kolor dodawał jej seksapilu. Idealnie współgrał z długimi, lekko kręconymi włosami, których ułożenie dodawało jej eleganckiego uroku. Sukienka miała głębokie rozcięcie, które odsłaniało długie, jasne i zgrabne nogi. Dziewczyna zdecydowanie próbowała uwieść Xia Yao.

    Prawdę mówiąc 99,99% heteroseksualnych mężczyzn żyjących na ziemi, nie byłoby w stanie oprzeć się temu widokowi i dałoby się uwieść. Niestety Xia Yao był w tym 0,01%, który stanowił wyjątek. 

    - Drogi Xia Yao, dlaczego nie przyszedłeś na przyjęcie? Specjalnie dla ciebie przygotowałam drinki, które tak lubisz. 

    - Nie miałem ochoty. - odpowiedział obojętnie.

    - Unikasz mnie? - Dziewczyna zbliżyła się do niego, eksponując przy tym swe boskie nogi. 

    - Skąd. - odpowiedział Xia Yao i odwrócił się, by odejść.

    Yuan Ru szybko go dogoniła. - Proszę, nie odchodź!

    Xia Yao zmierzył ją wzrokiem i odezwał się z nutą sarkazmu w głosie.

    - Ubrałaś sukienkę z rozcięciem po pachy? 

    Dziewczyna bynajmniej się nie zawstydziła, a wręcz przeciwnie, odpowiedziała mu z uwodzicielską zadziornością.

    - Prawda, że jest seksowna? 

    Po tych słowach jeszcze wyżej podciągnęła sukienkę, by nieco bardziej odsłonić swe długie nogi. 

    Xia Yao cofnął się o kilka kroków, żeby znaleźć się jak najdalej od niej, a potem ruszył w długą.  

    Yuan Ru nie zamierzała się poddać i postanowiła dogonić go swoim samochodem. Odpuściła dopiero, gdy Xia Yao skręcił w małą, wąską alejkę, w którą nie była wstanie wjechać autem. Naburmuszona dość niechętnie pojechała do domu.  


    - Bracie, znowu się zakochałam.

   Słowo „znowu” sugerowało, że podobna scena miała miejsce już nie raz czy dwa. 

   - A on nie odwzajemnia moich uczuć. Proszę, zrób coś, żeby się we mnie zakochał. Jesteś jedynym mężczyzną na świecie, któremu ufam i który może mi pomóc.

    Twarz Yuan Zonga momentalnie spochmurniała. 

    - Jest prawnukiem wybitnego człowieka, który wspierał rewolucję. 

    Wyraz twarzy Yuan Zonga nic a nic się nie zmienił.

    - Jest taki przystojny i odważny, nie ma złych nawyków i jest wolny. Ze świecą szukać takiego mężczyzny. A jeśli ja nie jestem w jego typie, to kto jest? 

    Gdy dziewczyna nie uzyskała odpowiedzi, nie wytrzymała i wybuchła.

    - No powiedz coś! 

    - Radź sobie sama.

    Yuan Ru postanowiła wziąć brata pod włos.

    - Jest naprawdę silny, ma serce ze stali. Nieważne, jak piękna i seksowna kobieta stanie przed nim, on nawet nie mrugnie. Każdy inny facet byłby w siódmym niebie patrząc na moje nogi, ale on jest wyjątkiem.

    Yuan Zong i tym razem pozostał niewzruszony. 

    - Co jest? Próbujesz mnie przekonać, że on jest aż tak godny zaufania?

    Dziewczyna szybko odpowiedziała.

    - Bracie, pomóż mi. Jestem pewna, że jak go tylko zobaczysz, to od razu go polubisz. 

Tłumaczenie: Antha

Korekta: Motorollo

***


Jak obstawiacie, Yuan Zong polubi Xia Yao, czy nie? 



   Poprzedni 👈             👉 Następny 

Komentarze

  1. Oczywiście, że go polubi. Przecież gdyby nie, to nie byłoby tej nowelki 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest nawet serial o tym samym tytule

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest serial na podstawie nowelki chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, serial został nakręcony na podstawie nowelki, ale dość wybiórczo i w formie bromansu.

      Usuń

Prześlij komentarz